Eszmecsere

  • Brikett Jones: igazad lehet. hogy keveset ennék? hát igen. néha már én is meglepődök, hogy szinte semmit, a fogyá... (2008.06.13. 21:35) 39. Szénhidrátnap
  • lisbonair: Hajrá tesó, jó dumád. Ugyi vagyok, hogy megtaláltam a blogodat. Most néztem egy teszépítős blogo... (2008.05.12. 22:47) 0. előzmény, elhatározás

Archívum

0. előzmény, elhatározás

2008.05.04. 12:44 - Brikett Jones

31 éves, 168 cm magas, 77 kg-os nő vagyok.
2006. január 19-én, Budapesten, a Péterffy S. utcai kórházban egy gyomorgyűrű műtéten estem át. akkor 117 kg-os voltam. kicsivel több, mint 2 év alatt sikerült 40 kg súlyfeleslegtől megszabadulnom.
semmiféle diétázás nem kellett hozzá. csak éppen annyit ettem, amennyit a gyűrű engedett.
mostanában viszont nem akar menni a fogyás. nem mondom, hogy sokat tudnék enni, mert a gyűrűm olyan szűk, hogy néha a víz is csak rágva megy le, viszont ilyenkor olyan dolgokat eszek, ami nem túl egészséges vagy éppen nem kalóriaszegény. mert bizony a chips, a csoki az csúszik. bármikor. bármilyen formában. ettől meg fogyni nem lehet.
viszont jön a nyár, ismét, és bár 2-3 évvel ezelőtti önmagamhoz képest csodálatosan nézek ki, mégsem vagyok elégedett. szeretnék még legalább 10-15 kg-tól megszabadulni, hogy önmagammal is megbékéljek teljesen, hogy olyan ruhákat hordhassak végre, amiket szeretnék, meg a magasságomhoz sem árt, ha soványabb vagyok...
ezért döntöttem úgy, hogy belefogok a 90 napos (szétválasztó) diétába.
holnap lesz a napja, hogy elkezdem.
terveim szerint minden nap beszámolok arról, hogy mit ettem, hogy érzem magam, milyen súlycsökkenést értem el.

A bejegyzés trackback címe:

https://90napos.blog.hu/api/trackback/id/tr89462493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lisbonair 2008.05.12. 22:47:59

Hajrá tesó, jó dumád.

Ugyi vagyok, hogy megtaláltam a blogodat.

Most néztem egy teszépítős blogot a 90 naposról, és iszonyú agresszív módon szétszedték. Hogy az izom megy le meg ilyesmi. Ők persze eszik a porokat.

Nem mindegy másnak hogy ki mivel tud lefogyni, mikor ez egy ilyen nyomorult probléma sok embernek.



süti beállítások módosítása