Eszmecsere

  • Brikett Jones: igazad lehet. hogy keveset ennék? hát igen. néha már én is meglepődök, hogy szinte semmit, a fogyá... (2008.06.13. 21:35) 39. Szénhidrátnap
  • lisbonair: Hajrá tesó, jó dumád. Ugyi vagyok, hogy megtaláltam a blogodat. Most néztem egy teszépítős blogo... (2008.05.12. 22:47) 0. előzmény, elhatározás

Archívum

39. Szénhidrátnap

2008.06.12. 11:29 - Brikett Jones

72,5 kg. botrány. megállt a fogyás teljesen. illetve, kedden már voltam 71,5... mostanra meg újabb 1 kg feljött. vagy nem tudom. kezdem feladni...
az a durva, hogy alig eszem. és nincs semmi bűnözés. igazából a délelőtti gyümölcsöt szoktam kihagyni, helyette gyümölcslét iszom. de az olyan jól eltelít, hogy más nem is hiányzik. akkor meg miért nem fogyok????
annyira jó volt a kezdés, az első lendület, aztán most meg csak egyhelyben toporgok. el vagyok kenődve teljesen.
ma délelőtt újfent gyümölcslé, délután 2 tepertős pogi. este tészta? nem merem... :(

update: hazafelé 2 gombóc fagyi, meg még üres tészta.

A bejegyzés trackback címe:

https://90napos.blog.hu/api/trackback/id/tr11516203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Délibáb 2008.06.12. 12:00:10

Szia!

Olvasom néha a blogodat, és (bár tudom, hogy a fogyókúra sokaknál hitbéli kérdés, ezért vagy elhiszed amit mondok, vagy nem) szerintem a következő van: nagyon keveset eszel, ezért lelassult az anyagcseréd. Ez normális, a szervezet így reagál az éhezésre: csökkenti az energia felhasználást, mert életben akar maradni. Másrészt nagyo kevés rostot eszel, ezért lehet, hogy "áll az anyagcseréd", ahogy te fogalmazol. Ha jól tudom, ebben a diétában zöldséget minden nap lehet enni, én beiktatnék az étkezésekbe egy-egy répát vagy uborkát, vagy valamit.

Sok sikert, és ne törjön le ez a megtorpanás!

Brikett Jones 2008.06.13. 21:35:57

igazad lehet. hogy keveset ennék? hát igen. néha már én is meglepődök, hogy szinte semmit, a fogyás meg nem megy.
próbálok változtatni a dolgokon. nyilván az se jó, hogy a gyümölcsöt délelőttönként néha kihagyom. ez is hiba lehet.


süti beállítások módosítása