Eszmecsere

  • Brikett Jones: igazad lehet. hogy keveset ennék? hát igen. néha már én is meglepődök, hogy szinte semmit, a fogyá... (2008.06.13. 21:35) 39. Szénhidrátnap
  • lisbonair: Hajrá tesó, jó dumád. Ugyi vagyok, hogy megtaláltam a blogodat. Most néztem egy teszépítős blogo... (2008.05.12. 22:47) 0. előzmény, elhatározás

Archívum

17. Fehérjenap

2008.05.21. 12:35 - Brikett Jones

74 kg. a semminél több... :) mondjuk, tegnap délután, csak úgy viccből ráálltam a mérlegre, akkor még 76-ot mutatott. ma reggelre meg 74 lett. isteni. igaz, mára már 73-at terveztem, de ne legyek telhetetlen, egyrészt, másrészt meg a vasárnapi kerti parti betette a kaput, szóval ne csodálkozzak, hogy borult a tervem, ha a diéta is borult.

mai menü:
délelőtt 2 banán.
délután a múlt heti maradék Rákóczi szalámi (kb. 5-6 dkg), kaukázusi kefír (egy nagy doboz),  6 db kockasajt, ja, meg egy kaszinó tojás. ezzel ki kell húznom a mai napot mindenképpen.

update: még két és fél kaszinótojás végezte bennem este.

A bejegyzés trackback címe:

https://90napos.blog.hu/api/trackback/id/tr89480351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása