Eszmecsere

  • Brikett Jones: igazad lehet. hogy keveset ennék? hát igen. néha már én is meglepődök, hogy szinte semmit, a fogyá... (2008.06.13. 21:35) 39. Szénhidrátnap
  • lisbonair: Hajrá tesó, jó dumád. Ugyi vagyok, hogy megtaláltam a blogodat. Most néztem egy teszépítős blogo... (2008.05.12. 22:47) 0. előzmény, elhatározás

Archívum

21. Fehérjenap

2008.05.25. 16:14 - Brikett Jones

74 kg-ot mutatott a mérleg reggel. megjegyzem, piros betűs napok vannak. így ha levonok mondjuk 1-1,5 kg-ot, akkor az azért szép eredmény!!! :) tehát ez a 74 kg most nem mérvadó.

mai menü:
délig semmi. még az éjszakai barack se ment le egészen.
délután téliszalámi, téliszalámis kockasajt (meg vagyok veszve most ezért az ízért) és egy kis fűszeres vaj. csak úgy. nagyon finom. ja, meg Kaukázusi kefír. az emésztőrendszeremért.
ami egyébként ismét rendben van, úgy tűnik. nincs görcsölés, nincs szenvedés. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://90napos.blog.hu/api/trackback/id/tr65486769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása