Eszmecsere

  • Brikett Jones: igazad lehet. hogy keveset ennék? hát igen. néha már én is meglepődök, hogy szinte semmit, a fogyá... (2008.06.13. 21:35) 39. Szénhidrátnap
  • lisbonair: Hajrá tesó, jó dumád. Ugyi vagyok, hogy megtaláltam a blogodat. Most néztem egy teszépítős blogo... (2008.05.12. 22:47) 0. előzmény, elhatározás

Archívum

44. Gyümölcsnap

2008.06.17. 21:50 - Brikett Jones

72,5 kg. :(
ma elég idegroncs napom volt, úgyhogy össze-vissza ettem. sajnos.
egész nap csak egy kevés málnát ettem, meg 1 l Cappyt ittam.
hazafelé aztán "megmarhultam", vettem egy zacskó chipset és betömtem. elszakadt a cérna. aztán még csináltam zacskós paradicsomlevest (valami "főtt" ételre vágytam), amiben volt némi tészta. azt is megettem.
nem vagyok túl erős. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://90napos.blog.hu/api/trackback/id/tr20526958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása