Eszmecsere

  • Brikett Jones: igazad lehet. hogy keveset ennék? hát igen. néha már én is meglepődök, hogy szinte semmit, a fogyá... (2008.06.13. 21:35) 39. Szénhidrátnap
  • lisbonair: Hajrá tesó, jó dumád. Ugyi vagyok, hogy megtaláltam a blogodat. Most néztem egy teszépítős blogo... (2008.05.12. 22:47) 0. előzmény, elhatározás

Archívum

23. Szénhidrátnap

2008.05.27. 13:24 - Brikett Jones

74 kg. reggel. :( sírok. én nem tudom mi van. túlságosan bezabáltam este, biztos az a baj.
porcelán meg üresen maradt persze. holnaputánra 71 kg-ot terveztem, hát abból nyilván semmi nem lesz. :(
délelőtt 1 banán. de kb. 2 óra alatt sikerült megennem. alig ment le.
most tepertős pogácsát eszegetek. kettőt vettem, de szerintem egy elég lesz.
délutánra még egy kis tésztát terveztem, csak úgy üresen, de nem fog kelleni, már most érzem.
update: két pogácsa volt. semmi más.

A bejegyzés trackback címe:

https://90napos.blog.hu/api/trackback/id/tr7490096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása