Eszmecsere

  • Brikett Jones: igazad lehet. hogy keveset ennék? hát igen. néha már én is meglepődök, hogy szinte semmit, a fogyá... (2008.06.13. 21:35) 39. Szénhidrátnap
  • lisbonair: Hajrá tesó, jó dumád. Ugyi vagyok, hogy megtaláltam a blogodat. Most néztem egy teszépítős blogo... (2008.05.12. 22:47) 0. előzmény, elhatározás

Archívum

32. Gyümölcsnap

2008.06.05. 12:05 - Brikett Jones

73 kg voltam ma reggel is.
ma csak banán és Cappy sárgabaracklé, meg ásványvíz lesz.
azon gondolkodom, hogy holnapra vagy egy víznapot iktatok be (van, aki minden 5. napon megtartja, nemcsak havonta egyszer), vagy ismét egy gyümölcsnapot, hogy kicsit gyorsítsak a tempón. aztán majd meglátom, hogy mennyire leszek kész holnap reggel az ötlet gondolatától is...
holnapra már 69 kg szerettem volna lenni, terveim szerint, ha a hétvégi és keddi zabálás nem jön közbe, meg is lehetett volna. :( hogy utolérjem magam, ezért gondoltam, hogy inkább gyümölcsnapozok, ha bírom. ha nem, akkor Fehérjenap, de lightosan. hát nem tudom...
kíváncsi vagyok a holnap reggeli súlyomra. a 72-vel már kibékülök. :)

update: 3 db banán, 2 l Cappy, 3 db Hamlet a teljes napi bevitel. tudom, a Hamlet nem gyümölcs, de megkívántam. ez talán nem olyan nagy bűnözés.

A bejegyzés trackback címe:

https://90napos.blog.hu/api/trackback/id/tr86504906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása