Eszmecsere

  • Brikett Jones: igazad lehet. hogy keveset ennék? hát igen. néha már én is meglepődök, hogy szinte semmit, a fogyá... (2008.06.13. 21:35) 39. Szénhidrátnap
  • lisbonair: Hajrá tesó, jó dumád. Ugyi vagyok, hogy megtaláltam a blogodat. Most néztem egy teszépítős blogo... (2008.05.12. 22:47) 0. előzmény, elhatározás

Archívum

22. Keményítőnap

2008.05.26. 22:21 - Brikett Jones

73 kg reggel. jujjj.
munkába indulás előtt kb. 2-3 fél barack, még a konzervnek a maradékából. több nem ment le.
délután semmi. mikor hazaértem, akkor bontottam fel egy Bonduelle Indiana mix-et, vagymi. ez valami új és csudafinom!!! kétféle bab van benne, hagyma, meg igaz, ananász is (azt már nem kellett volna délután), és currys szósz van rajta. húúúúúú... betoltam egy laza mozdulattal. némi maradék pattogatott kukoricát ettem, majd este 8 után sütöttem kevés krumplit és azt majonézzel. na, azt már nem kellett volna, az túlzás volt. a végén nem is esett nagyon jól. de azért megettem. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://90napos.blog.hu/api/trackback/id/tr38490090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása